می‌کنند را بازگو می‌کنیم.


راه اندازی یک وب‌سایت درواقع اولین قدم و احتمالاً مهم‌ترین اقدام یک کسب‌و‌کار آنلاین و یا یک استارتاپ اینترنتی برای موفقیت و پیشرفت است. اما برای به‌دست آوردن این موفقیت، باید کاری کنید لغایت وب‌سایت شما دیده شود. وقتی این بحث میان باشد، یعنی ما درباره بازدید و یا به اصطلاح کسب ترافیک وب‌سایت حرف می‌زنیم. این اولین دغدغه و خواسته هر صاحب تجارت آنلاینی است که بتواند با روش‌های متنوع بازدید وب‌سایت خویش را افزایش داده و در نهایت باعث افزایش رتبه سایت خویش شود.


ما این بار به سراغ جستار افزایش بازدید رایگان سایت و افزایش رتبه سایت رفته و کل جوانب مربوط به این موارد را رسیدگی می‌کنیم. سپس به شما تمام روش‌ها و نکاتی که می‌توانید با آن‌ها بازدید و رتبه سایت خویش را چندین برابر کنید آموزش می‌دهیم. با مدیروب به اتفاق باشید تا با نکات بیان شده در این مقاله زیاد مهم و حیاتی، در کسب‌و‌کار اینترنتی خویش تحولی عظیم برپایی کنید.


 


کسب بازدید (ترافیک) وب‌سایت دقیقاً چه معنا و مفهومی دارد؟

قبل از شروع این مبحث، بهتر است که به طور کامل با پایه و پای بست، بحث شدامد و بازدید سایت آشنا شوید. در روشنگری خیلی ساده این باره که هرکسی می‌تواند آن را بازگو کند، می‌توان گفت که کسب بازدید یا ترافیک سایت یعنی زمانی که بازدیدکنندگان و کاربران وارد سایت شما شوند. هر ورود برابر است با یک بازدید. ولی هر ورود به منزله کسب یک بازدید بیشتر نیست. معمولاً بازدیدها بر اساس IP کاربران شمرده می‌شوند و ملاک اصلی رتبه‌بندی‌ها نیز بر بنیاد همین شمارش به چهره یومیه است.


در ضمن، این فقط کاربران اینترنتی نیستند که ترافیک سایت شما را افزایش می‌دهند؛ بلکه ربات‌ها و ابزارهای آنلاین دیگری هم هستند که چنین بازدیدهایی رقم می‌زنند. این تعریف زیاد ساده با ظاهر فریبنده‌ای که دارد باعث شده لغایت اشتباهی زیاد رایج گریبان‌گیر وب‌مسترهای امروزی شود. اغلب این افراد حتی افراد باتجربه‌تر، تمام تمرکز و انرژی خود را به هدف "کسب بازدید" می‌گذارند. ولی همانطور که ما بارها و بارها گفتیم، در بحث بازاریابی آنلاین، هیچ‌وقت کمیت بر کیفیت نخستینگی نخواهد داشت. این شیوه فکری که اکثر وب‌مسترها با آن درگیر هستند، تنها بحث جذب "بازدید" است نه "بازدیدکننده واقعی" و همین مسئله باعث می‌شود لغایت تلاش‌های پیوسته این افراد آنگونه که باید نتیجه نداشته باشد.


با این توضیحات باید گفت که تمرکز اصلی شما نباید فقط روی تعداد بازدیدهای کسب شده باشد، بلکه باید روی مسئله نرخ تبدیل تمرکز کنید. مسلماً هرچه بازدیدهای کسب شده بیشتر باشد، شانس افزایش نرخ تبدیل نیز بیشتر می‌شود. در جستار بازاریابی اینترنتی، نرخ تبدیل یا Conversion Rate به نرخ تبدیل شدن کاربران و بازدیدکنندگان معمولی به مشتری گفته می‌شود. درنتیجه تمام تمرکز شما باید روی این مسئله باشد. در غیر این صورت حتی اگر میلیون‌ها بازدید هم داشته باشید، سودی برای شما هستی نخواهد داشت. مگر اینکه از کسب بازدید فقط به قصد اخذ سفارش تبلیغات نمایشی استفاده کنید.


مشخصات

تبلیغات

محل تبلیغات شما

آخرین مطالب این وبلاگ

محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما

آخرین وبلاگ ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

Anime جام جمکران ایران ماوا مرکز اجاره آپارتمان مبله در تهران سانترل پاناسونيک سوالات استخدامی تامین اجتماعی کارشناس امور بیمه 94 دفترچه یادداشت Jonathan محصولات مراقبت از پوست ايراني روستای هوتک بواسیر و مشکلات آن