رسانه های خود را بهینه کنید
رسانه تقسیم مهمی از هر وب سایت است با این حال آنها می توانند به طور کامل تلاش های سئو را خراب کرده یا اصلاح کنند.
چگونه شما برچسب ها و نام عکس ها را سئو شما تعیین می کند.
با برچسب گذاری مناسب، شما به گمان کردن بسیار شانس خود را برای رتبهبندی بالاتر در جستجوهای تصویر شفا خواهید داد.
تنها آپلود یک تصویر با یک نام پیچیده یک عمل خوب SEO نیست.
هنگام آپلود یک تصویر به وب سایت وردپرس شما یک گزینه را برای تغییر عنوان خود اضافه می کنید، یک عنوان کوچک،متن ALT و توضیحات را اضافه کنید.
استفاده از این گزینه ها می تواند به طور قابل توجهی رتبه بندی موتور جستجوی تارنما شما را درمان بخشد.
۷. محتوای خود را به اشتراک بگذارید
make your content sharable - ۱۲ تکنیک سئو و بهینه سازی و نکات افزایش رتبه سایت
رسانه های اجتماعی در چند سنه ماضی محبوبیت زیادی به دست آورده اند.
امروزه نزدیک هر کاربر وب در شبکه های مختلف اجتماعی مثل Facebook، Twitter، LinkedIn، Google+،Telegram و غیره پرکار است.
ایجاد محتوای اشتراکی به خوانندگان این امکان را میدهد که آن را در شبکههای اجتماعی گوناگون به اشتراک بگذارند در حالی که ترافیک عظیمی را به سایت شما منتقل میکنند.
اضافه کردن دکمه های به اشتراک گذاری اجتماعی به تارنما شما نه فقط ترافیک را هدایت می کند، بلکه اعتبار وبسایت شما را شفا می بخشد.
این دقیقا همان چیزی است که سایت تکنولوژی جدید Techie Nise انجام داد و افزایشی ۲۰ درصدی را در شدامد سایت خویش دید.
بنابراین، توان رسانه های اجتماعی را هرگز نادیده نگیرید
۸. استفاده از پیوندها و متن لنگر به چهره صحیح
شما احتمالا می دانید که افزودن لینک به پست زیاد مهم است، اما شما احتمالا از راه هایی برای بهینه سازی سئو در رابطه با لینک ها مستحضر نیستید.
لینک به پست های خود: اکثر صاحبان تارنما ها بیشتر فراموش می کنند که پست های خویش را به پست های دیگر در وب سایت متصل کنند.
پیوند دادن پست های خود مایه سرعت بخشیدن به سعی های سئوSEO شما و درمان تجربه کاربر در سایت شما می شود.
البته، زمانی که مربوط به آن باشد، بستگی بین پستها ضروری است.
هرگز تنها به هدف پیوند لینک نکنید.
طی چند سال، موتورهای جستجو پیشرفت کرده اند.
آنها شروع به معرفی معیارهای بیشتر برای تنظیم رتبه بندی کرده اند.
با این حال، پیوند پیوند یک متریک است که از بقیه متمایز شده است، که بدست هر دو متن لنگر و محتوای صفحه منبع تعیین می شود.
با این حال، تناسب رابطه یک سنجه است که از بقیه جدا شده، که هم بدست متن لنگر و هم محتوای صفحه مبدا مشخص میشود.
قبل از به روز رسانی پنگوئن در سنه ۲۰۱۲، متن لنگر به عنوان سادهترین گذرگاه برای گوگل در نظر گرفته شد لغایت ربط هر سایت را درک کند.
با این حال، امروزه این شیوه تبدیل به روشی برای گرفتن جریمه توسط گوگل شدهاست.
اما این به این معنا نیست که متن لنگر دیگر معنی ندارد.
گوگل چشم اندازی به روش استفاده از متن لنگر انداختهاست و نظر به اینکه می تاب آن را خراب کرد، بایدها و نبایدهای ایجاد یک متن لنگر وجود دارد.
متن اصلی چیست ?
بیایید با کمک یک نمونه آن را فهم کنیم. فرض کنید کسی یک پست وبلاگ درباره حقایق صفحات فرود مناسب مینویسد.
نویسنده کنجکاو برای احساس اطلاعات مخفی در مورد آن، ساعتها و یا احتمالا چند روز وقت میگذارد الی محتوای نوشته
شده توسط نویسندگان و نظرات بسیاری از کاربران سایر را رسیدگی کند. بیایید فرض نماییم در اثناء خواستن اطلاعات، نویسنده در باره اثرات روانی به کارگیری رنگهای مختلف در صفحات فرود شما پیدا میکند. Excite، او شروع به نگارش در مورد آن خواهد کرد.
بدیهی است که او این مقاله را به اصل و اعتبار اصلی پیوند میدهد و در حالی که این پست را به هم پیوند میدهد،نویسنده ناچار میشود متن لنگر را برای بستگی با این مقاله گزینش کند. در حال آماده ، یگانه میتواند از ” کلیک در اینجا برای اطلاعات بیشتر ” یا چیزی مرتبط مانند” اثرات روانی استفاده از رنگها در صفحات فرود شما ” کاربرد کند.
بنابراین، این متن با نیروی انسانی برای موتورهای جستجو برای درک آنچه که صفحه قصد تمام است بایسته است.
درباره این سایت